Familie gevonden van Arthur Sidney Jones

Na een jarenlange zoektocht is het eindelijk gelukt! We hebben familie gevonden van het enige Britse bemanningslid Arthur Sidney Jones. Hij is een van de vijf omgekomen bemanningsleden van Wellington HE 154, die op 12 juni 1943 bij Diemen zijn neergestort.

Van de Australische bemanningsleden hebben wij de afgelopen jaren al familie of nabestaanden gevonden.

Een paar weken geleden hebben wij via een contactpersoon in Engeland gegevens gekregen van nabestaanden. Wij hebben via Facebook en Email contact gezocht en onder meer bijgaande foto ontvangen.
Met het vinden van familie van deze ‘Sid’ hebben wij van alle vijf de helden familie gevonden.
Tijdens de onthulling van de herdenkingsplaquette op 12 juni 2023 om 14.00 uur bij Fort Diemerdam zullen ook familieleden van deze ‘Sid’ aanwezig zijn.